Оптимальні рішення для Вашого бізнесу

  • Пн.-Пт. 9:00-18:00
  • Cервіс 24/7
Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Search in posts
Search in pages
Клінінг
Експрес прибирання
Щоденне прибирання
Комплексне прибирання
Генеральне прибирання приміщень (офісів, будинків, квартир, складів)
Прибирання після будівництва та ремонту
Прибирання прилеглої території
Миття вікон і вітрин, фасадів і вивісок
Хімчистка килимів та ковроліну
Хімчистка м'яких меблів
Хімчистка салонів автомобілів
Чистка сміттєпроводів
Промисловий альпінізм
Чистка банкоматів і платіжних терміналів
Очищення систем вентиляції і повітроводів від бруду
Встановлення та облаштування інспекційних люків в повітроводах
Відео-інспекція систем вентиляції зсередини
Очищення та дезінфекція вентиляції в заміському будинку/котеджі
Очищення вентиляції в адміністративних будівлях від пилу і бруду
Очищення систем вентиляції (повітропроводів, витяжок, мангалів, парасольок) від жиру в ресторанах
Очищення вентиляції від іржі та її залишків
Очищення повітропроводів після пожежі або потопу
Очищення систем вентиляції, вентиляційних каналів, повітропроводів індустріальних та промислових будівель
Очищення вентиляції (повітропроводів) в готелі
Дезінфекція систем вентиляції (повітропроводів)
Чистка каміна і димаря
Продаж витратних матеріалів та побутової хімії
Продаж і оренда брудозахисних килимків
Технічне обслуговування нерухомості
Аутстафінг
Благоустрій території
Доставка
Пест- контроль
Дезінфекція
Дезінсекція
Дератизація
Кава-леді
Мувінгові послуги
Офісний переїзд
Квартирний переїзд
Послуги вантажників
Послуги з тимчасового зберігання
Доставка негабаритного вантажу
Упаковка вантажу

Щоденне обслуговування – основи ціноутворення

Підприємство – це живий організм, і результат його роботи залежить від злагоджених дій усіх систем. Як і в будь-якому організмі на підприємстві іноді трапляються негаразди, нестандартні ситуації, і від швидкості їх вирішення та усунення залежить робота всіх подальших процесів.

Головним завданням для нас, як обслуговуючої компанії – щодня надавати такий рівень послуг, коли все буде працювати як годинник, а якщо і виникнуть позаштатні ситуації – вирішити їх максимально швидко, що б клієнт не помітив ніяких змін у своїй роботі.

Тому приступаючи до обслуговування підприємства важливо врахувати всі нюанси, які можуть виникнути в роботі.

Готуючи комерційну пропозицію або беручи участь в тендері – відвідування компанії нашим менеджером обов’язково. Не завжди компанія, яка висилає технічне завдання на розрахунок вартості послуг, сама зможе звернути увагу на всі нюанси, які в подальшому зможуть вплинути на кінцевий результат.

Коли ставиться підпис під договором на обслуговування підприємства за підсумковою сумою стоїть ціла історія її формування.

Базовими пунктами при формуванні ціни можна умовно позначити як три П: Персонал, Приміщення, Поставки

1. Персонал.

Ми, як компанія, яка цінує свою репутацію і працює в довгостроковій перспективі завжди відповідально ставимося до підбору і навчання персоналу і завжди орієнтуємося на актуальні заробітні плати на ринку України.

Фонд оплати праці обслуговуючого персоналу – це найбільша частина витрат.

Враховується графік роботи обслуговуючого персоналу, чи потрібна людина для підтримуючого прибирання протягом дня.

Розраховується оптимальна кількість людей, необхідна для обслуговування компанії. Обов’язково враховуються люди для заміни в разі хвороби або догляду в планові відпустки. Уточняється необхідність в додатковому персоналі такому як флорист, кава-леді, хендімен, охорона, двірник і т.п.

Рівень зарплат диктує існуючий ринок праці. Ми повинні розуміти, що хороший фахівець – це хороша оплата праці, якщо ми знижуємо рівень зарплати, то гарантувати кваліфікованого фахівця стає важче.

2. Приміщення.

Основне, що впливає на ціну – площа приміщення.

Потрібно звернути увагу на:

– тип об’єкта – це що? Виробництво, офіс, логістичний комплекс, торговельне підприємство, медичний заклад і т.д .;

– це великий відкритий простір або многокабінетная система;

– наявність і кількість санвузлів;

– покриття: підлогове, стін;

– прилегла територія, наявність паркінгу або іншої інфраструктури;

– поверховість і наявність ліфта;

– чи потрібно обслуговування сервісних та інженерних частин

Це далеко не повний список всіх складових, які впливають на формування ціни.

3. Поставки

Наша компанія продає супутні витратні матеріали для забезпечення потреб офісу.

Ми продаємо побутові товари та побутову хімію.

Наша компанія додатково може запропонувати широкий перелік послуг з обслуговування офісу. Ми організуємо прання штор, дезінфекція, дезінсекцію та дератизацію офісу, оренду брудозахисних килимків, допоможемо з переїздом і надамо вантажників, почистимо вашу вентиляційну систему від бруду і жиру.

Замовте безкоштовний виїзд фахівця для оцінки обсягу і вартості робіт!

Сервісна компанія «Форлайн». Copyright © 2006-2018. Всі права захищені.

Запросити на зустріч

Запросити на тендер

Замовити наші послуги

Top